سرپرست فرمانداري شهرستان خاتم :خانواده شهداء وايثارگران ميراث گرانبهاي انقلاب به شمار مي روند

خاتم"مهين رستگار خبرنگار یزدفردا:سرپرست فرمانداري خاتم گفت: حضور ايثارگران و خانواده شهدا در كنار مسوولان نظام مي‌تواند، تأثير و نقش بسزايي در حفظ ارزش‌هاي اسلام، انقلاب و ترويج و توسعه بيش از پيش اهداف شهدا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار يزد فردا" غلامرضا عطايي سرپرست فرمانداري خاتم به همراه فرمانده ناحيه بسيج خاتم وجمعي از پرسنل فرمانداري در ديدار با خانواده شهيدان ابولفضل واسماعيل محمدي ، حسين خبري ، حسن افخمي ، ابراهيم افخمي درروستاي فتح آباد ، چاكري وعلي آباد از بخش مركزي بر دلجويي و بازديد مسئولين از خانواده شهدا تأكيد كرد.


وي از خانواده شهدا به عنوان بركت انقلاب اسلامي ياد كرد و افزود: خانواده شهدا و ايثارگران ميراث گرانبهاي انقلاب به شمار مي‌روند.


سرپرست فرمانداري خاتم با بيان اينكه شهدا بر گردن همه اقشار جامعه دين و حق دارند تصریح کرد: براي پاسخ به اندكي از جان‌نثاري آنها، مسوولان بايد بازديد از خانواده شهدا و ايثارگران را در اولويت كاري خود قرار دهند.


وي با حضور در منزل شهيدان ابولفضل و اسماعيل محمدي ،حسين خبري،حسن افخمي، ابراهيم افخمي در روستاي فتح آباد ، چاكري و علي آباد از بخش مركزي بيان كرد: خانواده شهدا، جانبازان و آزدگان را بزرگ‌ترين سرمايه‌هاي ملت ايران برشمرد هستند و آنان به عنوان وارثان اصلي انقلاب اسلامي نقش بسزايي در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام راحل و شهدا دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا